hanna roth

live, love, laugh

Planer

Publicerad 2009-01-22 20:51:54 i fjordisar,

Hallåj
Nu kan jag skriva som vanligt igen, men fick tyvärr ingen norsk gutt efter mig.. :(

Har planerat lite stallgrejer nu. Så himla tråkigt att det inte blev något idag, skulle på jobbträffsak. Så söndag blir nästa majadag för mig. Fast på lördag ska jag rida nästsista gången i min grupp på Karslund..
På söndag ska jag åka ut och rida en sväng med anchi, då ska elvis med. Hon tycker det är kul att mocka och mysa med hästarna så :)

På måndag, blir det dressyrträning i Loviseholm för en instruktör jag aldrig ridit för. Spännande :)
På majsan förståss. ska prata med henne om bett  och sådär. bajs att virre inte köpt någon ny dressyrsadel än, kunde jag lånat den ju! men jaja syntet funkar också.

bilden härunder är tagen när jag och maja tävlade korsbackens km i dressyr
vi vann !


Nu ska jag väl ta och sova.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-23 16:27:44

Fin polle du har. Jag har med en liten fjording :)

Postat av: Evisen

Publicerad 2009-01-23 19:17:28

Vad fina ni är!! Och vad roligt att ni vann!! Grattis i efteterskott!

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-01-23 19:28:43

Det var en riktigt hästig sommar, kul var det med alla tävlingar!

Ni var så bra!

Postat av: Terese

Publicerad 2009-01-24 13:15:46

Du är utmanad. Se min blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela