hanna roth

live, love, laugh

Sommar.. nu tack!

Publicerad 2009-01-25 23:56:06 i fjordisar,

Vore ju inte helt fel med vår och sommar nu. Ridlägrena är JÄTTE sega på att höra av sig.. GAH!
Imorgon ska jag iaf ringa Billby, fjordinglägret i Sigtuna som vi verkligen hoppas på att få... Vore ju hur skönt som helst om vi kunde jobba där, inte så farligt långt liksom plus fjordingar. bäst! Hoppas Hoppas..
Håll tummarna för oss!

Sindarve hade tyvärr folk (fjordingläger i Gotland) men de skulle höra av sig om de behövde oss för vi lät bra.. :D

Idag blev det en tur i Vallby med Anchi och Virre. Jag är sämst så jag glömde/hade inte tid att smörja... Men imorgon! Haha.. Fast då behöver jag plugga.. Vi får se. Inget som är akut. Tränset är ändå så himla fult.. Maja ser ut som en gammal ardenner med några rep runt nosen och nacken som man hittar i en vrå nånstans med lite damm på. Okej förlåt Virre .. Så fult är inte tränset, men ganska. Ska fixa nytt på ULLARED !

Iallafall, åter till snacket om idag.
Maja var jätte fifflig och jag började tveka på bettet.. Hon var inte alls mjuk och trevlig utan bara stretade. Men så släppte jag stidbyglarna en stund då vart hon jätte mjuk :o Haha, knas. Antagligen bara för att jag kom djupare ner i sadeln och fick en stadigare och bättre sits. Eller något sånt..


Imorgon är det dressyrträning. Ska bli så kul ! Hoppas jag får med mig Anchi så hon kan ta kort och sådär. Puss

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-01-27 21:16:30

Jo, fast det hjälper inte tillräckligt :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela