hanna roth

live, love, laugh

Torsdagstajm

Publicerad 2009-01-16 23:21:53 i fjordisar,

Bloggar lite sent nu men så blir det när man är sjuk och inte orkar mer än att duscha och sova.
Jag försökte faktiskt, men mitt skit internet laggade sönder. Kanske för att jag inte har något trådlöst/mobilt bredband..

Igår red jag och Anchi ut på två normalt galna fjordingar :)
var kolsvart och jag mådde bajs. (idag fredag mår jag så sjukt mycket bättre)
Jag var helt off igår och orkade inte tänka på vad jag gjorde.

Jag funderar på att börja blogga om lite annat också kanske?
det är jätte kul och sådär att bara skriva och så om detta, men blir kanske lite tråkigt i längden,
för jag känner att jag vill lägga upp andra saker ibland :)

Imorgon och Söndag blir det bara massa lantis
go us.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-01-17 18:40:43

Nej, jag har inte läst böckerna, har du? Har hört att dom ska vara jättebra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela