hanna roth

live, love, laugh

Pinsamt?

Publicerad 2009-01-24 13:52:10 i fjordisar,

Jag har blivit utmanad av Terese  att skriva 3 pinsamma saker om mig.


1. Jag älskar raggmunk med massa sylt
2. Jag skämmer ut mig väldigt ofta vilket jag inte bryr mig ett skit om, men andra kanske tycker jag är pinsam.

3. Jag brukar smsa runt 5000 sms på 3 veckor..


Jag utmanar Anchi, Vikky och Mammi
                

Idag har jag hunnit med att rida Manford. Gick sjukt bra, jätte mjuk och lugn idag. Tack vare dressyrsadeln så fick jag en jätte följsam och mjuk kropp. Jätte skön sadel! Toppen glad. Såna här lektioner gör så man ångrar att man ska sluta.. Rida storishästis alltså. Men jag får väl se det från en annan synvinkel, inte lika långt att flyga av från fjordingar än 1.80 hästar :p Fast ändå större risk att ja flyger av Maja än Manford.. Haha...

Imorgon ska jag banne mig smörja! Får tvinga Anchi också så det blir lite ordning och reda på saker.
Ikväll ska jag träffa gamla stallkompisar och bowla! Bäst! Puss

Kommentarer

Postat av: helga

Publicerad 2009-01-24 14:25:27

svar: Blondinbella åkte ut ;D

Postat av: Evisen

Publicerad 2009-01-24 20:18:14

Det är en himla skillnad att rida med dressyrsadel!! Så jäkla kul!! Köpte min försat för några år sedan och den var dyrare än hästen... :o)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-24 21:32:10

Kul att alla bloggar jag läser redan har gjort den här utmaningen :p eller inte alla jag läser, men resten av de jag läser läser inte min.. för jag känner de typ inte :p Utmana Habinatjejen?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-24 21:32:34

Alltså jag menar att jag får typ göra det :p haha. Skriva en kommentar i hennes blogg att jag utmanat henne.. xD

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-01-25 19:18:46

Jo, till sommaren så borde jag ju hinna :P

Postat av: unnis

Publicerad 2009-01-28 14:20:22

det var ju skämmigt... inte

Postat av: Jenny [Fotoblogg]

Publicerad 2009-08-11 19:38:21

åh men Manford! red honom idag, hihi :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela