hanna roth

live, love, laugh

Wannabe Norsk

Publicerad 2009-01-21 21:56:47 i fjordisar,

Halloj! Nu har jag lyckats att komma till en knapp och det gor att jag inte kan skiva de tre sista bokstavarna i alfabetet.
Nogon som vet hur man fixar till det kanske.. ! So det er inte jag som stavar helt mupp, det er nogot knas med datorn.

Igor red jag med Vikky, samma runda som i sondags. Men andra hollet. So det gjorde ju inget !
Det var svinkul, vi har liksom inte ridit med varandra po aslenge, Vikky er, for er som inte vet, en kompis till mig som jag lerde kenna, egentligen pa karslund for aslenge sen ! Men vi larde kenne varandra pa riktigt hos Virre i burjan pa 2007 nar vi borjade rida hos henne, av ren slump assa ! Nu har vi gott skilda vagar, i hastlivet assa, hon har foderhest och jag er kvar hos majsan och virre och dem! Sa ja, det var mysigt !

FAN vad jag irriterar mig pa att det inte gar att skriva som jag vill. Nogon kommer ju tro jag er norsk eller typ. Haha!

Haromdagen hitta jag massa gamla bilder och filmer ! Sa himla kul! Var verkligen hur mycket som helst, och jag trodde allt var helt borta, men icke sa nicke, de fanns der, ja men 5000 av de bilderna var hestbilder.

bla denna, so himla fin! Jag och Maja i Vetlanda pa fjordhest utstallning sept 07.



hejdo, bloggar igen ner det gar att skriva!

Kommentarer

Postat av: Vikks

Publicerad 2009-01-21 23:12:09

Kolla nere i höger hörn, där alla msnikoner etc är. Där skare stå SV i en ruta. Ståre EN där haru råkat byta språk till engelska där åäö inte finns :p

Postat av: Pappsen

Publicerad 2009-01-22 12:56:59

annars så kanske en trevlig norsk gutt hör av sig

Postat av: Stella

Publicerad 2009-01-22 18:07:50

sv: nej, nej, hästar är stora läskiga djur :P vågar inte gå nära riktigt (sen så är jag pälsallergiker också.. tyvärr)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela