hanna roth

live, love, laugh

Fonder...

Publicerad 2009-07-13 22:00:35 i vardags,

Det vore ju asbra om jag fick tag i några fonder.. eller någe.

Snart fyller jag 18, och då ska jag betala allt själv, eller ja, kanske inte allt. Men mycket mer än vad jag betalar nu. Som ungdom i nuet får jag 1050 :- i månaden, det räcker ju inte alls.

Just nu vore det bästa att hitta fonder till min astma medicin, sedan vore det även bra med fond för att jag tävlar så mycket, och ska tävla SM osv... Det har kostat mig hur mycket som helst än så länge, och det blir ju mer och mer.. SM har ju inte ens varit.. Tävlingar och träningar överhuvudtaget.

Det finns ju så mycket fonder så något som passar borde väl hitta.. Vet inte riktigt var jag ska börja bara, någon som har ett förslag?

fy vad vuxen jag känner mig nu... hihi

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-07-14 11:27:07

aa det gick bra :D

visst vi länkar varandra ;D

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-07-16 16:51:16

Prova Adolf Lindgrens Stipendium, det är inte för sent att söka än i alla fall :)

Jo, hon ska tydligen bli fodervärd på Olle :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela