hanna roth

live, love, laugh

Gustavsvik

Publicerad 2009-07-29 00:48:58 i vardags,

Hallådär. Drog med Anchi & Jimpan till Gustavsik. Mykket trävligt faktisch. Men det var mysigt. Sen fick jag någe cpryck och skulle käka sallad sådär på kvällen så efter att Jimpan dragit hemåt mot hålan Kilsmo så drog jag med Anchi till Sallad in! Muummma. Jag fick ju fetaste lönen så ja, jag klarar av att äta på lyx ställen sådär ibland nu alltså =)

Sitter hemma hos Anchi och lyssnar på Sigur Rós och tänker tillbaka på Drömsommarjobbet tiden, sjukt bra veckor alltså. Saknart!

Tidigare idag red jag ut med Majsan 2 timmar barbacka, lika mys som vanligt. Skav i rumpan, hej!

Kände av jordnötter hos Anchis pappa förut också så var tvungen att gå till hennes mamma... det sög ju =( Säger som min pappa; Jävla allergi.

pussåknull, evigt gull

PS. det går bra med nyttigahannaveckan föresten.



uskavi in my heart

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-07-29 01:37:55

fyfan vilken ful bild..

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-29 08:45:13

Den lägenheten vi ska kolla på nu ligger i brickebacken... Så vi får se hur det värkar. :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-29 12:40:04

Den värkade jätte bra :) Så vi ska tacka ja :p Men få se hur de går för vi är nummer 8 i kön :p

Postat av: Viktoria

Publicerad 2009-07-29 13:40:34

Ja jag har sett dem! Verkligen skitfina! Adda gärna min msn.. [email protected]

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-29 21:17:55

Ja de ska jag göra! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-29 21:18:21

"ja de ska jag göra" var från mej om jag glömde skriva det :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela