hanna roth

live, love, laugh

Gymmet

Publicerad 2009-07-27 18:35:18 i vardags,

Så jääääääääääääääääääkla skönt.
Drog efter granngården iväg till Gvik och sprang och gick av mig på löpbandet dryga timmen, styrketränade även lite, men bara armar. Har saknat det där, senaste gången jag gymmade var i MAJ! Men nu drar jag igång igen, på onsdag igen, med Anchi. Har man ingen med sig dit så blir det musik i öronen. Det går det också =)

Har iaf kommit fram till att jag ska börja leva mer sunt och friskt och nyttigt. Jag äter ju inte godis och tränar ofta, men måste sluta äta så mycket skit, ibland äter jag kakor som frukost, dricker fanta istället för mjölk. Ja ni fattar. Ska sluta äta på mcd, bk, max och såna ställen. Måste göra någe åt allt det, det blir nog lätt, för jag tycker det är så jäkla kul att göra träningsschemot och matscheman. Så det kommer nog gå bra!

Ska börja äta mer frukt också, istället för onyttiga fika saker.

egentligen.. vad är godare (och nyttigare) än en smarrig fruktsallad?....

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-07-27 23:00:40

jag hänger på!

Postat av: anchi

Publicerad 2009-07-28 11:35:35

fruktsallad är så jäääääkla gott! men jag orkar aldrig göra iordning det..

Postat av: Stina

Publicerad 2009-07-29 22:05:32

Det är duktigt tycker jag. Jag och barnen (mest Lucas som bor med mig) pratar ofta om VAD man kan ha som bra mellanmål i stallet. Lucas tränar som sagt voltige, samt att han tar en vanlig lektion i veckan. Jag brukar skiva ett äpple och lägga lite blandade (ej saltade) nötter till det i en burk. Det brukar funka i stallet, om inte annat kan han ge någon häst den äppelbit som blir över. Det är ofta frestande att köpa en glass i stallets kiosk, men det går att låta bli ibland om man har med sig något bättre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela