hanna roth

live, love, laugh

Mästerbloggarn

Publicerad 2009-07-16 12:25:28 i tävlingar å sånt,

Toodiloo, jag har fan inte tid å lust. Värmen och solen dök upp, och det är träningar hit och tävlingar dit, så njae, bloggen kommer lite som reserv då alltså.

Veckan har varit great!
Har hunnit med mycket, bla att:

- klippa mig
- träna i latorp för linda, gick super!
- vara med unni och gratta henne :)
- tryckt tshirtar "team tallemaja"
- tävlat 3 klasser på latorp
- flygit av på framhoppningen
- taggat sm!

Jag är skitanöjd med tävlingen igår. Först gick det åt helvete, rentsagt. Hon fjanta sig och jag tveka lite. Vägrade ut oss på 70 cm, inte ens högt. Gjorde omstart. Kom längre på banan, men vägrade ut oss på näst sista hindret.
Då var jag inne på att stryka mig från 85, men som tur var så hade jag folk som peppade mig till att fortsätta, glömma skiten som hände innan och bara köra!

På träningen i tisdags hoppade jag och maja en oxer på 1 meter, så hon kan ju, hon har kapacitet för mer det har hon, men jag måste bara lita på henne.

Iallafall, jag skulle starta sist i 85 cm klassen, så det blev en lång paus, kollade på Linnea under tiden, det gick jättebra för henne och oden (dalys), hihi :)
Yes, jag började rida och hoppa fram igen, nu med gas! Kvicka svängar, kvicka övergångar, osv. Så hon fick ha lite kul också, bestämda hjälper. Inget tvek nu heller. Allt kändes sketabra, hoppade fram på räcket några gånger, och en gång till. Hoppsan, då for jag i backen, helt mitt fel, gjorde en snäv sväng så hon inte hann se att det var ett hinder, så då damp jag i backen, men sånt händer, gjorde inte ens ont! Fortsatte hoppa, sen ner på banan igen.

Håller med mammsen att det nog var bra att jag flög av, för jag har itne gjort det på super länge, och jag slår mig oftast ganska rejält när jag flyger av. men inte nu! Blev ännu mer taggad.

Inne på banan, swiiiischhh, Hanna och Tallemaja i full rush, det var så jävla kul. Blev så sjukt fel en del gånger, och tredje vägran på muren, men det gör ingenting,. för jag provade att hoppa den sen igen och det gick bra, jag är sketanöjd. Allt går! SM kommer nog gå ändå. Jag älskar maja! <3







Tack terese för bilderna! puss på er

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-16 13:00:16

haha ja jag vet, men han ska flytta därifrån :p

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-17 22:18:13

ja idealet har ju sett ut så länge nu så man borde ha vant sig :p men jag känner att det är dags att visa att vi "dödliga" kan vi med :)

Postat av: Evisen

Publicerad 2009-07-19 11:25:33

Skönt att det gick bra till slut i alla fall! Ni ser jättefina ut på bilderna!! Jo, Figge är en han :o) Ha det bäst!

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-07-19 13:08:13

söta ni är :D

det går visst att grilla choklad !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela