hanna roth

live, love, laugh

På plats i Vaggeryd

Publicerad 2009-07-24 21:22:30 i tävlingar å sånt,

Jag kan berätta liiiite iallafall...

sitter med virres dator under partytältet. det är mysigt =D

Hoppade 80 och 90 rundan förut, båda 2 faser, men bara 90 var SM klass, den andra typ "framhoppningsklass".
4 fel i grunden i 80 cm för vi rev, men det kändes så sjuuukt bra med tanke på hur det gått på de senaste tävlingarna... Jag blev astaggad, hade min älskade hejarklack "Team Tallemaja" som skrek å skrek också och det peppade både mig och Maja som fasen.

Vidare till 90 klassen som jag lyckades rida felfritt!!! Helt stört men vi kom runt, så jävla glad blev jag. det var 11 stycken startande i omhoppninengen, där fick jag lite för bra självförtroende och räknade med en placering. Men det blev det icke, vägrade ut oss i en kombi. men det är helt lugnt för det känns super duper att ens ställa upp i SM och komma på 10e plats, eftersom jag var galet hopprädd för bara 3 månader sen.

Jag är nöjd, Maja är rätt så nöjd också som får stå och käka hö och bli jätte ompysslad typ hela tiden, + att hon står i ett stall med tre killar och på tävlingsplats är det maaaassa snygga hingstar.

nu ska jag kissa
herå!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-07-24 22:04:03

GRATTIS! 10:e plats är verkligen inte dåligt =)

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-07-25 20:53:09

Mammas snuttetutta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela