hanna roth

live, love, laugh

Reeeeeeeegnigt

Publicerad 2009-07-19 23:16:04 i vardags,

Blött och trist, men jaja, så får det vara ibland.

Idag har jag varit.... trött? nä jag vet inte. lagom osocial egentligen.
var med mamma till stallet och red, i spöregn, sen fick jag köra bil! WIHO! Jag ägde.
fick bara motorstopp tre gånger och höll på att köra in i virres brevlåda, men aja, kul som fan vare!

Träffade Jimmy också senare på eftermiddagen, han åkte hem typ för en timma sen. Vi gjorde typ ingentnig, såg en film, Slumdog millionare, rätt så bra faktiskt. Lite udda, men ja, jag är bara inte van att se såna filmer, jag håller mej till dom jag sett 100 gånger förut. Hah, men får ta att läsa boken!

Snart är det SM, helt sjukt vad tiden går fort.
nu ska jag snart sussa.

kolla snygg bild från drömsommarjobbet
vad lycklig jag ser ut att vara
jag saknar det jobbet så in i.......................!
PUSS! återträff?


Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-07-19 23:38:13

hahaha söte.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela