hanna roth

live, love, laugh

Startlistor SM

Publicerad 2009-07-09 13:25:31 i tävlingar å sånt,

Hallådär
Startlistor och allt har kommit, nu är det inte lång tid kvar alltså!

Det som chockerade mig mest är att det bara är 21 stycken startande i SM klassen i hoppning (90 cm), så jag har alltså 20 stycken att tävla mot... Inte alls mycket ju, hade tänkt mig typ 50 eller någe.

och fatta att jag ska tävla mot Finland, Danmark och Norge i de andra klasserna! asfränt ju!
Trodde jag bara skulle starta mot svennarna. men tydligen inte.

Nu tar vi dom maja!



jobbet nu, tjing!

Kommentarer

Postat av: Pappsen

Publicerad 2009-07-10 07:42:39

Bra inställning Hannifer, men det viktiga är att du är nöjd med din insats efteråt.

Du ska inte fokusera på dina motståndare utan att tänk att du ska ge ditt bästa å sen får du se hur långt det räcker.

Slappna av och ha kul, det kommer man långt på.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-10 09:37:32

hihi jag har alltid kul!

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-07-12 21:27:53

lycka till :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela