hanna roth

live, love, laugh

Blondie

Publicerad 2009-06-11 20:43:14 i fjordisar,

Heisan.
Idag har jag färgat håret. Först blev det gult och fläckigt. Nu är det fan snyggt. Snyggare än igår, då det var typ grått iaf. och jag vill inte se gammal ut sååååå tidigt.
men nu är jag rätt nöjd, fast bilden ljuger lite, ser lite för icke gult ut.



Har annars levt livet, zlappat liksom, sommarlov wtf.
Anchi kom igår kväll och sussa här, ofc liksom. Sen blev det stallet,
lite konditionsträning. Hopptränade igår, så himla nöjd, gick super !!!

Imorgon är dagen fullspäckad, men ska bli kul!
08.30 - regional hopptävling karslund, titta! 
Min gamla medryttarhäst ska hoppa, och min hopptränare, sen även massa andra man känner till.

Efter det blir det stallet en sväng, sen jobbet 15.00-17.30. Sen åker jag till Anchi, och efter det Deed. Älskar loooooooooooooooooov. puss!!!!!!! :D

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-06-11 20:53:11

lov är fett bäst :D

du är snygg. pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-06-11 23:03:02

Mammas snuttetutta!

Det blir mys imorgon med K-lund...matsäck?

Postat av: JOhanna

Publicerad 2009-06-12 19:08:47

Oki, då ska jag inte köpa en ån då :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela