hanna roth

live, love, laugh

Chocktillstånd

Publicerad 2009-06-23 18:58:03 i vardags,

Ojoj, blir många inlägg idag.
Men det är det värt.

Lyckodagen för mig alltså.
ni kommer inte tro mig.

De fula datateknikerna på data affären här nere hade gett mig totally falska förhoppningar.

När jag sätter på datorn här hemma, efter att ha hämtat ut den för 1144 kr, så ser jag att ALLT finns kvar.
ALLT.
Ingenting alls fattas!!!!!!!!!!!!!
Jag har alla mina flera tusen bilder som saknades!!!!!!!

Jag är överlycklig :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

men samtidigt, lurarna där nere.... TKS dataservice kan ta sig I RÖVEN!

Jag svävar i himlen som har dom tillbaka,
sitter och bränner ner alla bilder nu på skivor... Bäst det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela