hanna roth

live, love, laugh

Lunchrast

Publicerad 2009-06-22 12:20:13 i vardags,

mwih, äre såhär det kommer vara äre ju najs alltså!

Kom hem för typ en halvtimma sen, har lunch till 13.00, inte fatta jag att man skulle ha med sig lunch så jag åt hem och drog subway mat som världens bästa pappsi hade köpt :) Nu slappar jag en stund till, sen åker jag tillbaka till "jobbet". Jojomen, det är ett riktigt jobb, men lite speciellt. Nu på förmiddagen har vi typ gjort samarbetsövningar och lekar, för att lära känna varandra, och nu på eftermiddagen ska vi sitta i våra inriktningsgrupper och diskutera lite.
Vi i teater gruppen kommer öva väldigt mycket med improvisation också! Så kul så.

Sen blir det direkt till stallet, dressyrträning, första gången på 2 månader.... hahahahaha, så blir det när man byter gren helt plötsligt.

Jajustja, en till kul grej var att när jag kom hem hade jag fått lönebesked :D fast lite surt var det att de hade tagit typ 700 spänn till skatt... happ... Trodde jag inte skulle behöva betala skatt men tydligen. Jag välkomnar mig själv in i vuxenlivet, typ. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela