hanna roth

live, love, laugh

Nja sådär alltså

Publicerad 2009-06-04 19:07:01 i vardags,

Godkväll. FyfaN vilken dag. Vet inte riktigt hur den har varit. Skönt med sommarlov, jaja, men ett ig i spanskan var inte att leka med. Böla som en unge hela dagen. Fyfan. Har väl lite med att göra att jag är så trött och utsliten och inte får slappna av riktigt och sova ut på länge, då blir man ju rätt så känslig. Men det här var fan inte kul. Jag har slitit som ett himla djur för att få godkänt, men kraven är ju så sjukt höga och jag vet inte vad. Jag får fortsätta i höst om jag vill, och höja betyget. Men jag vet inte. Nu känns det bara som jag vill... Typ, ruttna bort.

Iallafall den här dagen.

När jag kom hem upptäckte jag typ 489583564803 (okej då, bara 4, men endå) st pälsormar(?) jag kommer fan inte ihåg vad det heter, iallafall typ som silverfiskar, fast 100000 gånger så äckliga. Så var tvungen att göra rent hela garderoben. Det kliar fortfarande på hela mig. Usch och fy. Det var inte heller att leka med.

Nu ska jag typ sova, eller något sånt kul. Imorgon ska jag sjunga för studenter (typ lite på sommarlovet sådära) och sen blire kanske student firande för mammas kusin, sen måste jag hinna rida, för på lördag är det tävling. Kuwl.

PS. det hette tydligen pälsängrar.
PS 2. en trip utomlands vore najs. ska bara jobba lite till så det klirrar lite tynre i kassan.



london, notting hill, 07.

värt!

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-06-04 22:01:06

<3 bästis

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-05 12:22:53

Haha, jo min "gamling" har nått till pensionsåldern ;) Dags att fixa en plats på ett pensionärshem nu :P



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela