hanna roth

live, love, laugh

Uskavi

Publicerad 2009-06-21 16:30:11 i vardags,

Hejsan. Nu är jag hemma igen.
Sjukt trött och allt, så på ett vis skönt att denna fullspikade vecka och helg är över, men minnen har jag :D Skön helg.

Igår kväll hakade jag på Anchi och badade, eller, doppade mig, i en iskall sjö, skönt avslakande såklart, men kunde väl inte riktigt slappna av tycker jag... Får ta och rulla mot Harje eller något nån dag, och bada i varm sjö :) Senare på kvällen grillade vi körv.

Vädret idag har varit hur fint som helst, bränt upp bröstet och axlarna, men vad gör det liksom, blir ju brun nån gång. Jag orkar faktiskt inte bry mig alls över hur brun jag är eller hur snygg bondebränna jag har. Orka liksom, man får färg om man är ute mycket, och det är jag ;) Jag anchi och alice paddlade ut på sjön med kanoten idag igen, värt!

   

sommar sommar sommar
vad skulle vi göra utan dejjjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela