hanna roth

live, love, laugh

Vanlig blogg

Publicerad 2009-03-16 21:49:53 i vardags,

Tjenna!
Bloggen förvandlades till en vanlig blogg. Slut krånglat jag lovar.

Seg dag som vanligt (är ju trots allt måndag så) Mirjam räddade mig, efter skolan hängde vi några timmar på hells och myspyste och bara pratade.
Vissa människor ser man för sällan. alldelles för sällan! :( om man bara hade tid så!

Jag vill tillbaka till stockholm nu!
robin och jag planerade på att träffas där i typ april? vore finfint !
jag menar en hundring för tur å retur är ju inte så farligt.. :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-16 21:58:49

du har lovat det typ varje gång :O

Postat av: Elvis

Publicerad 2009-03-17 18:29:06

MMM som mig träffar du alldels för sällan :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-18 11:17:18

Ne kankse inte :P Men de lär man väll märka nån gång kankse :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela