hanna roth

live, love, laugh

Musikal föreställning

Publicerad 2009-03-21 13:50:13 i vardags,

Jajamen, blev en mindre variant av musikal föreställning igår. med olika musikaler som chess, kristina från duvermåla, phantom, fame osv..

Gick super bra för alla, jag är iaf super nöjd med mitt framträdande som arg ryss och jesus.
ESTETARE ÄR HETARE, och jag älskar min klass!







Efter det, drog jag och anchi till odensbacken och träffade lite polare
mys vare!

nu blir det att åka runt och söka sommarjobb.
love

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-03-22 12:13:39

Sv: Det är långt till både börjes o hööks från mig, tyvärr, annars åker man ju hellre dit än beställer :).

Nej, tyvärr, har faktiskt bara svarta träns =).

Vi hade vår ett tag, men nu snöar det igen. Tyvärr. Vill ha sommar :P

Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela