hanna roth

live, love, laugh

Onsdag

Publicerad 2009-03-18 22:07:58 i vardags,

Idag har dagen rullat på.. Hade boxning baserat på konditon på idrotten. så sjukt kul!
ella och jag var nog bäääst.

Efter skolan drog jag upp på stan och träffade unni efter en stund.
Hann också inhandla en mascara, puder & hår mousse, vi hängde på "bells" några timmar, sen blev mitt hem nästa hängställe.

Jag sackar efter lite i skolan nu känner jag.. ibland tappar man bara lusten. går mest till skolan för att ha roligt.
men okej, inte lång tid kvar, sen är det sommarlov. och om typ 2 år och lite till tar jag studenten. spännande? shit ja!

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-03-18 22:27:44

Bra att du hänger lite hemma åxå

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela