hanna roth

live, love, laugh

Sol och Spekulant

Publicerad 2009-03-01 12:33:01 i fjordisar,

Hejsan, hoppas ni har haft en bra helg! Den är ju inte slut än då, men snart :) De flesta brukar ju välja att slappa hela söndagen.

Igår var jag i stallet och red en mysig tur med Terese och Virre. Då var det vår. Ja vår! Även fast det var februari. Jag red utan jacka, med bara en grön tunn tröja över min tshirt. I skuggan blev det lite kallt. Men när solen lyste på kunde man inte annat än att njuta. Tog lite fina bilder också!



Toris mys

   
det här är rova. hon är inte fet, hon är med föl! hihi

kolla nu skillnaden mellan henne och tuva, de ska föla samtidigt.



tuva är ju både större och har mer päls,
så det är väl därför det inte syns så mycket!


Idag kommer det spekulanter på Torvald. Jag vet inte vad jag ska hoppas. Kommer sakna honom.. Men vi får se hur det går! Jag ska iväg snart till stallet jag med.. Men sitter här i pyamas och åt nyss upp sista riskakan.

Tror jag bara ska rykta idag, rykta såhär riktigt ordentligt. Kanske tvätta svansen också? Bara för att liksom.. haha!
puss hanna

Kommentarer

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-03-01 12:50:50

shit alltså hon blir typ dubbelt så stor för varje gång jag ser henne HAHA. sötisen

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-03-01 13:06:07

sv: men hahahhahha tyyyyyyst. jag orkar inte skriva melodifestivalen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela