hanna roth

live, love, laugh

Tumme ner & upp

Publicerad 2009-03-31 13:55:38 i vardags,

Godmorgon!
Har gått runt som en zombie sedan 9 när jag vaknade. Har ju katten iallafall. Vi kollade på TV förut. Nu leker hon kurragömma med mig och låtsas att hon är en tiger. Hon ser ju ut som en iallafall. haha sötisen!



För en stund sen ringde vårdcentralen, och jag som var så säker på att jag skulle få en läkartid fick till svar: "Nehe du, om du inte har feber just nu gör vi ingenting, då är det bara onödigt"

Men vafan!? Jag har fortfarande haft ont i halsen snart mer än en vecka? men okej.
Jour mottagningen nästa.

Jag fick nyss reda på att jag fick godkänt på matteprovet, jag är lyckligast! aldrig mer ig för min del!
två nationella prov kvar sen är det inga fler prov på matte A kursen... spännande.

Nu ska jag leka zombie lite mer. det är så kuuuuuuul! not.
jag blir hemma imorgon igen. 1 april liksom. Jag skulle ju jobba på Deed, driva med kunderna lite sådär.. Men aja :(

puss från pigga tjejen

Kommentarer

Postat av: Sölwi

Publicerad 2009-03-31 21:59:10

Tack för din kommentar, kul när bloggare från andra bloggar kikar in, även om sammanhanget inte va så kul denna gången, jag får vara tacksam att jag fått så många år med min pälsängel.

Det är inte jättevanligt med röda honkatter = du säker på att din tiger inte är en hane ;)



Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela