hanna roth

live, love, laugh

Fredag

Publicerad 2009-03-27 17:21:47 i vardags,

ELLER INTE. fy tusan alltså. vad är detta?
Jag hade inte brytt mig om det inte hade varit så att jag är en hurtig människa som cyklade till skolan imorse som var tvungen att cykla hem efter skolan. De första 100 minutrarna försökte jag hålla mig någelunda snygg och att inte bli blöt i fejjan. Men det var en dum tanke över huvud taget. Jag ville bara fram och hemåt. sminket rann och de blåa leggingsen förvandlades till mörkgråa typ. mys! Jag ville bara skrika. Men vem ska man vara arg på liksom?  Ingen som gör så att det blir såhär, ingen som bestämmer att det ska vara snökaos i slutet på mars.

Såg en dokumentär för några kvällar sedan om stormen i england på 80 talet typ. eller om det var 90 talet?
vädret gör som det  vill, vi kan inget göra!

Men snälla, låt april bli en vår månad! så kan det komma snö igen i november eller december.

Åå tal om det, imorse spillde a. neander massa varm choklad över mig. ännu mysigare!
Men tess & unni räddade mig med deras "reserv" kläder, bäst ! Fast jag har ju typ fått dölja tuttarna med händerna hela dagen för linnet var så urringat.

Skönt med helg iallafall.
pussenhej ha en mycket bra helg för det ska jag!
(även fast jag har ont i halsen)

och det är ju självklart att du inte snor bilden, eller hur..?






wille å helen är mina hjärtan , heh <3

Kommentarer

Postat av: L I S A

Publicerad 2009-03-27 18:10:56

Hej! Hur mår du idag och vad ska du göra ikväll? Kanske se let's dance finalen? Vad vet jag? ;)



Ska vi följa varandra på bloglovin'? :D

Vore kul med lite mer bloggar att läsa!

Iallafall ha en jätte bra dag söt! :D



Kramkalas på dig, <3 :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela