hanna roth

live, love, laugh

Snor och söt

Publicerad 2009-03-30 19:34:35 i fjordisar,

Jahapp, så var man hemma och snorade idag då. KUL!
Jag är så taggad på att komma igång med gymmet och träningen igen efter sjukdomen
så nu kör vi anchi! snart. Måste bli frisk först bara känner jag.

Förut kom iallfall världens sötaste vän med glass och piggade upp mig, lite iallafall.
Usch fy vad jag tycker synd om mig själv.

Igår provade jag iallafall det nya tränset och såhär söt blev världens bästa i det !!!
titta och njut!

( Ja, jag vet att det inte är über snyggt med silver bett till mässing spännen, men vafan ;)







Bild från i torsdags när jag små hoppade lite. fy vad fjantigt det ser ut 
men man kan ju inte hoppa högt varje gång.

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-03-30 20:02:34

jag är rätt söt ibland ja. sjukt taggad på att träna, vill nuuuu! funderar på om jag ska dra iväg imorgon om jag är pigg. sen jävlar ska vi köra!

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-03-31 10:45:56

<3333333333

Postat av: madde

Publicerad 2009-03-31 14:20:06

blev ju helt kanon de där ju!

dock saknar ja de i pullar men.... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela