hanna roth

live, love, laugh

Ännu mer virus...

Publicerad 2009-05-12 08:17:41 i vardags,

Godmorgon. Har bara en sak att säga. Hade sett fram emot veckan efter sthlm faktiskt med ridning, skola å träffa vänner å allt det där. Plus dragkampen; skulle varit med på en uttagning inför krampen imorgon. Men den blir det inget alls med. För nu är jag hemma med världens halsont. Kan vara förra viruset som bröt ut igen, eller så har Anchi smittat mig, ja vad vet jag. Det spelar ju ingen roll. Jag vill mest bara var FRISK. Frisk som fan! (FSF hihi)

- Antingen så är det mascarans fel, fast ofta man får halsont av det? Men jag är ju allergisk. Har dock inte använt den någe sen i lördags.
- Eller så är det gamla viruset, men varför försvann det inte då?
- Så kanske det är en annan slags allergi av pollen eller något, för för en månad sen låg jag hemma i en vecka och mådde ruttet.

Vad vet jag.. jag kan inte sånt där. Mamma har tryckt i mig massa mediciner, men känns som att det inte blir nåt bättre alls. Jag saknar : Maja, de andra fjordsen, Virre och terese, och jocke såklart, alla fula katter där ute, Linnea och Oden (som jag skulle ridit med idag men så blir det ju inte.. ) Solen, Helen, Anchi, Min gamla friska hals, KID DOWN och sthlm, min klass och mina lärare (t.om!) Himla korv ruttna bajshög!

Nu ska jag gå och tycka jätte synd om mig själv. Herrå!

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-05-12 16:02:15

jagsaknardig. och kid down. hej abstinens. jag dör. det här suger.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela