hanna roth

live, love, laugh

Bästis med en bollnörd

Publicerad 2009-05-11 17:39:48 i vardags,

Nu hamnade jag här igen. Har faktiskt ingen ork att göra något alls. Anchi drog hem med ett tidigare tåg den nörden för att se Bajen - Ösk och jag väntar på mitt tåg som går om typ 3 timmar.. Heh! Idag var den sämsta dagen någonsin, trött, ont i halsen, dåligt väder, skabbig, inga ideér på vad man ska göra, och inga pengar. Men vi hade ju varandra.



Snyggingen till höger träffade vi på världens sämsta, dyraste och mest högljudda café.
Det är Rolf Skoglund från "Vi hade iallafall tur med vädret", han satt sig vid något bord brevid oss och läste tidningen. Smygfotade lite... Haha, lite coolt vare. Plus att vi såg Kevin Borg på Grönalund i lördags. Inte för att han är någon speciell person men ändå. Stackarn hade massa ungar efter sig. Fatta att inte kunna leva ett någelunda normalt liv.

Nu ska jag facebooka och prata lite med någon släkting här, sen packa ihop lite och äta. Puss!

Kommentarer

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-05-12 01:02:26

Kenny Borg HAHAHA. <3

Men japp, jag är nördig 8D tack för helgen älskling, det var bäst<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela