hanna roth

live, love, laugh

Bilder

Publicerad 2009-05-23 00:16:56 i tävlingar å sånt,

Goderkväller på er!
Kvällen med vänner var bra. Men jag har seriöst inte kunnat tänka på annat än SM... Nu blir det hårdträning. Jag får sluta tänka. Jag är inte rädd. Jag tycker det bara är kul... Det här ska gå bra alltså. Det MÅSTE gå bra! Eller ja, det menas med att jag ska överleva. hihi.

Hittade två bilder på mig och majsan på ÖLFF´s hemsida.





ÖLFF´s representanter för SM är iår :

Pressicion = Yrrol - K-G Andersson
Brukskörning = Yrrol - Eva-Lena Andersson
Dressyr = Mon-amie - Emma Delin
Hoppning = Tallemaja - Hanna Roth
Allrund = Yrrol - Eva-Lena Andersson

Kommentarer

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-05-23 02:09:21

sötisar :))

det kommer gå skitbra.

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-23 10:16:24

Jag vill till Vaggeryd, men det är ju en bit att åka :P

Vilken dag är hoppningen, fredag eller lördag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela