hanna roth

live, love, laugh

Biverkningar

Publicerad 2009-05-14 14:36:52 i vardags,

Jävla skit. Magen är knallröd och det kliar som as. Orkar inte. Ska ringa vårdcentralen nu. Råd ni vet. Antar att jag kanske får byta penicillin eller något. Jag har ju bara hunnit ta 2 stycken. Jag undrar hur det blir när jag har tagit 5 stycken då. Eller 10. Då är väl hela jag som en jordgubbe, med löss. Typ.

Fick ett brev nyss från kulturhuset, att jag fått ett jobb på 3 veckor. Drömsommarjobbet heter det, teater ska jag göra. Fan vad kul! Men var tvungen att ringa min chef på holmen och fråga om det var okej, eftersom jag har reserv jobb där. Men hon sa att det var så okej. Shit vad roligt alltså :) Två jobb med lön nu, och båda kommer bli bäst. Längtar längtar massor massor. Sommarlov.

Nu sitter jag här igen. Eller ja, det har jag ju gjort hela dagen. Ätit lite potatismos också. Mormor kom med det och plättar. Bästaste mormorn kan man säga. Lul.

Har ni inget att göra kan ni lyssna in låten "Woh oh woh oh oh (i know)" Med Her bright skies. Sjukt bra låt alltså. Var fjärde gången jag såg dom i söndags, men inte förns nu fattar jag hur bra dom är. Seximan. Natti.

We are what we´ve always been so gooo on
WOH OH WOH OH OH I KNOW WOH OH WOH OH OH I KNOW THAT YOU TRIED.



Parantes. The ark släpper snart nytt album. Spännande. Jag har ju trots allt varit största nörden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela