hanna roth

live, love, laugh

Buffé och brännboll

Publicerad 2009-05-25 23:08:03 i vardags,

Hallåj. Fan vad mätt jag är. Ätit som en tooook, man tar ju för sig när man får gratis buffé och efterrätt haha! Sedan körde vi brännboll och lite sådär i stadsparken. Det var vi deed volontärer och deed personal, så mys alltså :) Så synd att jag inte har tiden att jobba där så mycket, men tyvärr måste man ju få in lite pengar i kassan också ibland.

Nu känns det som att det är hopptävlingar varje vecka, helt sjukt egentligen. Jag var så inne på dressyren och höll på att trimma om Maja till världens dressyrpålle, sen ba hoppsan hejsan det blev SM i hoppning, hehe vi byter gren, typ!

och jag är så lycklig, jocke hittade El camping platser så vi slipper äta okokade makaroner och gå runt med oladdade mobiler (och så anchi kan platta håret..... )

Jag är trötter, och har prov imorgon i typ sblock, något om riksdagen och regering och eu och lagar, och skit.
i dont care about the regering and riksday in sweden, not now.
puss!

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-05-25 23:27:31

hahahahahahha <333

Postat av: Sofi

Publicerad 2009-05-25 23:58:42

jag kommer snart igen, promise :D fast inte på sommarlovet, det suger ju ._. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela