hanna roth

live, love, laugh

Roller coasters

Publicerad 2009-05-15 15:58:29 i vardags,

Mycket har man, och man oftast det man vill ha.
Men ibland så förlorar man saker, värdefulla sådana.

Man försöker täcka igen hålet som blir. Men det är inte alltid så lätt.
saknad!
r.i.p :(

             

           


 Idag mår jag sjukt mycket bättre. Vill ut i solen och hoppa. Typ hopprep. Jag vill sjunga, rida, cykla, leka, bada, sola, shoppa, äta glass ute (inne räcker inte). Hmm, kul för dom som inte känner mig, dom tror väl jag är en 9 åring eller något :) Men vår känslor. Jag vill känna mig social. Visst det är mysigt att ha lite tid för sig själv och sitta här i soffan men  att sitta inne i den här lilla buren framför en tvådelad platta och äta nudlar medans jag skriver om roller coasters och ditt och datt i en vecka, är uttråkande. (Eller okej, där lät jag mest depri, det är gott med nudlar, och det är kul att skriva om bergochdalbanor, mindre kul när jag tänker till eftersom det är ett skolarbete)

Kom till mig. Typ nu! 
Anledningar :
 1. Jag smittar inte mer
2. Jag har tråkigt
3. Du saknar mig
4. Jag saknar dig
5. Det är fredag !

Förövrigt så höll jag på att ta bort bloggen idag igen. Opepp. Design någon.
och nej jag tänker inte köpa någon av nån. PUSS.

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2009-05-15 16:31:36

allt stämmer så bra =) kommer ngn dag

Postat av: vikky

Publicerad 2009-05-15 21:46:41

bonnie <3

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-05-15 21:54:47

våga inte ta bort bloggen IGEN! du lovade faktiskt!

Postat av: Pappsen

Publicerad 2009-05-16 10:20:25

berg o dalbane grejen var min ide´, glöm inte det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela