hanna roth

live, love, laugh

Föl snart!?

Publicerad 2009-05-13 13:00:40 i fjordisar,

Tjena vad jag bloggar. Men vad har jag för val. Jag typ äter glass, bafucin, smsar, kollar mtv och är vid datorn. Världens bästa mormor kom förbi med massa glass och en tidning. Mumma! Glass är verkligen det enda som går ner utan att det gör så jävla ont.

Jag saknar stallet så himla mycket, har inte varit där sen i fredags. Snart kommer det föl! Jag hoppas det inte kommer något nu när jag är sjuk :( Då åker jag fanimej ut endå! Rova är ju typ större än globen nu.

Nästa torsdag är det tävling igen. Har dock ingen aning om vad jag ska vara med i för klasser. Jag är riktigt sugen på att hoppa men jag ska väl ta det lite lugnt ändå, så jag inte blir en fegis igen. 70 cm är ju 2 faser så det borde räcka. Annars får jag väl efteranmäla mig till någe mer. Dressyra ska jag med, LC:2 får räcka, jag har inte pluggat in någe annat program, om det inte blir LB:1. Vi får se. När jag är frisk ska jag rida till paddocken eller ridhuset och träna lite så får vi se hur det går. Sista anmälningsdagen är på måndag så det är ju ett tag kvar.
Uttagningen är så himla kul! Var med första gången 07, och hade då bästa tid och resultat i 70 cm, vann 80 cm, och kom 3a i 90 cm. (Tappade bort banan också.. haha) Inte för att det är så många som startar men ändå. Roligt som fan!

Puss

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2009-05-13 14:55:07

åå va mys me föl då vill jag oxå komma å hälsa på! :D

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-13 15:26:20

Gulligt med fjordföl =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela