hanna roth

live, love, laugh

Jag är som arla mjölk

Publicerad 2009-05-16 10:57:06 i vardags,

Mycket efterfrågad!

Det är hårt att leva just nu, även fast jag inte gör något alls. Det är typ det som är grejen.
ALLA frågar efter mig. Inte nog med att min chef nyss ringde och frågade om jag ville jobba på stora holmen idag, det vill jag hur gärna som helst och det vet hon! men det går ju inte. Då bryter det väl ut igen. Jag vill jobba :( Nästa helg iallafall! Då behöver dom mig för då ska det bli 27 grader. Kul :)

Ja som sagt, folk vet ju att jag är sjuk, men jag känner mig så jävla osocial. Vill ut i livet igen. Som en vanlig människa. Jag har inte varit ute i Örebro stad alive sen förra fredagen typ. När jag kom hem var jag ju ganska borta. Jag saknar mina vänner. Tur att jag haft Anchi iaf :) <3 Världens bästaste vän.

Nu ska jag sitta här en stund till. Sen blir det stallet, en timma typ. Hälsa på rotis :)
Puss

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-05-16 11:40:31

hihi :)

vadå fjortis :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela