hanna roth

live, love, laugh

Pencillin kur

Publicerad 2009-05-13 20:18:17 i vardags,

Godkväll. Fy fan vilken dag. Halsontet blev bara värre och värre så jag bad pappa ringa farbror doktorn. Jag fick en tid så jag och mamma åkte till jouren. Gjorde halsprov, och det visade positivt, alltså Streptokocker. Inte så jävla roligt alltså. Pencillin i 10 dagar, 3 gånger om dagen. Plus massa andra halstabletter och alvedon fåre bli. Det känns ungefär som att svälja rakblad och taggtråd, om jag får säga som en av pappas bröder sa när han hade skiten. Hoppas det vänder nu när jag börjat käka medicinen, och att jag slipper diarre eller svamp och skit, som man kan få eftersom medicinen är så himla stark.



Ha en bra dag, nu ska dessa jävla bakterier dö!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-05-13 22:39:47

<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela