hanna roth

live, love, laugh

Så var helgen slutt

Publicerad 2009-05-24 22:17:26 i fjordisar,

Tjena. Jag orkar typ inte skriva.
Uppdaterar lite bara.

Tävling anmäld 6 Juni i Viby, 80 och 90 cm (men bara clear rounder)
Då är Virre på bröllop så Terese ska skjutsa oss, Tack :)

Virre fick reda på idag att de som vann Precissions körningen till SM i fjord, ej kan vara med.
så Maja kommer tävla både körning och hoppning på SM, plus att jag funderar på Bruksridning, öppen klass.

Idag red jag med Linnea, skoj som vanligt. Slapp jobba, skönt.

Skola imorgon, orka!? Men bara en vanlig vecka kvar, sen looooov!
Sen är det bara 4 terminer kvar, sen, öh, vad gör man sen?
aja, det behöver jag inte tänka på nu, det är ju två år kvar.

Pussenhej

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-05-25 12:47:59

å va roligt med ännu mer tävling jag vill oxå! :) men viby är de vanliglokal? eller hur är de där ni är väll ponny kanske eller? snurrigt haha!

Postat av: Linnea

Publicerad 2009-05-25 18:12:13

Jamen fjordingar kan dom också! :)



Nej det är klart man inte bara tävlar för att vinna! För min del skulle jag ju åka för att miljöträna hästarna, men jag vill nog att dom ska ha hoppat lite mera med ryttare innan vi ger oss ut! ;P

Postat av: Sofi

Publicerad 2009-05-25 22:56:50

haha han var underba:)

vi måste ses snart igen! pusssss

Postat av: Linnea

Publicerad 2009-05-25 22:57:12

Jaa, det är riktigt jobbigt! Har suttit & druckit thé nu så jag hoppas det hjälper ;P Jag har ju fullt upp i veckan & sen nästa måndag börjar jag jobba, så det funkar ju inte & bli liggande :P



Ja, pay ´n jump är riktigt bra! Jag vet dock inte hur stort utbud det finns av sånna här omkring! Sen är det ju så att den ena som sagt ska bli betäckt i sommar, & det är hon som är den duktiga i hoppning! Denm andra har bara blivit hoppad uppsutten en gång & hon förstår inte det roliga.. Hon är så himla mycket unghäst också så jag tror inte det går att åka ut på henne än :P

Postat av: M L I

Publicerad 2009-05-26 22:27:24

snygg bild på en fin fjording!!! :)

Postat av: Marion (LJOSSA)

Publicerad 2009-05-27 17:50:07

Grattis! Kul att du kvalat in! Jag lovar att hålla tummen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela