hanna roth

live, love, laugh

Schli Schla

Publicerad 2009-05-03 21:08:55 i vardags,

Toppenhelg. Skönt med lite längre helger ibland alltså. Alla dagar har varit hur bäst som helst.
Förutom att jag vrickade höften på något konstigt sett igår kväll, och så fick jag tycka lite synd om mig själv faktiskt :(
Idag jobbade jag igen på Holmis, körde tåget hela dagen, och plockade lite skräp, krattade, och sånt där kul. Tiden går sjukt fort där och det är lättförtjänta pengar kan man säga. Wips så slutar man. Riktigt roligt att arbeta med barn, att göra dom glada. Det var det jag ville! och så lär jag mig växla och koppla tåg också.... hehe!

Har fått massa nya bilder till datorn, från både Anchi & Virre. så laddar upp några här.
Jag tänkte också tala om att vänta er inte mycket bloggande av mig i veckan, ligger lagom mycket efter i skolan, så känner att det går före. Plus att jag drar till Stockholm på lördag så vi sitter väl och planerar det, jag och Anchi :D
Ska bli sjukt kul, håll en tumme för oss att inte Insane fastnar när vi hänger där uppe, vore ju lagom våran tur alltså. Hoppas Robin Bobby tar sig tid och pengar och kommer ner också från Norrlandet.

puss!








Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-05-03 21:59:30

hihihihihihih. stockholm kommer bli bäst.

du har fortfarande inte berättat om tävlingen :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela