hanna roth

live, love, laugh

Blodcentralen

Publicerad 2009-11-17 10:15:30 i vardags,

Tjäna. Jag är trött. Men blir nog piggare snart.

Gick upp halv 8.. Åkte till sjukhuset för att vara med naturkunskapsgruppen på Blodcentralen, för att vi har "blodtema". Jag som inte alls brukar reagera på blod tänkte att jag skulle klara av det. De andra behövde inte vara där. Efter bara typ 5 minuter blev jag helt yr och illamående. Då hade vi bara pratat om det och sett när folk ger plasma. Det var ju inte överdrivet mys. Så jag fick gå iväg och sätta mig med läraren. Läsa lite aftonbladet istället, skönt det. Men konstigt för jag brukar inte reagera alls. Kanske var för att det var morgon och jag redan har lågt blodtryck. Äsch, jag behöver aldrig mer åka dit. Jag får inte ge blod ändå eftersom jag har ett dagligt intag av astmamedicin.

Snart ska jag iväg och hoppa med Speeden i ridhuset, roligtroligt ska det bli! Sen hem och gå på Spinning. Nu är jag inte alls taggad på det. Men det blir jag nog mer sen. Plus att det är ju så himla skönt efteråt! Eller hur. När man har tränat, då känner man sig fööör bra.

Jag har ett sår i kinden, bet mig när jag åt knäckebröd.
Pussi

Kommentarer

Postat av: Anchi

Publicerad 2009-11-17 14:07:43

Jag är inte heller pepp. Stört mycket plugg till imorgon som måste göras. Känner inte för att sitta uppe hela natten med det...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela