hanna roth

live, love, laugh

Hej vinter

Publicerad 2009-11-04 21:51:22 i vardags,

Tjenna. God jul, typ. Det är, okej nu ska jag inte överdriva, mycket snö ute! (och slask som inte gillas när man cyklar som jag alltid gör året om, men det hör liksom till). För någon vecka sen kunde man faktiskt gå en sväng med endast tjocktröja. Fast det har ju blåst rejält också, lövit har hoppat sin väg, så nu var det väl snöns tur.

men nu måste jag få visa alla ickeörebroare hur vädret är hos oss snygga närkingar!



Idag har jag vaccinerat mig. Har lite ont i armen, inget mer. Kommer väl imorgon antar jag. Spännande.

Afrika konserterna har gått superduperkottebästbra! Varit hur jäkla kul som helst alltså. Vill göra om det igenigenigen. Hade konsert igår kväll för nära&kära, och idag för skolan. Lalallalaaaa vad glad jag blir av att stå på scenen, helt sjukt! Måstemåste fortsätta med det hela livet.
Hade föressten konsert ikväll också i Längbro, med vokens. Gick bra! (Y)

En liten parantes nu helt plötsligt.. Saknar Lady Gaga. Eller ja, nu lät det som att vi är vänner eller så, men saknar konserten. Guld var det. G u l d! (Sitter och lyssnar på hennes nya, Bad Romance)
Update efter typ 2 minuter: HAHA, början på Miss Gagas låt låter som en melodifestivallåt i början. omg.




Aja, men nu ska jag avsluta med en jättesnygg bild på en viss jag.
Ha världens bästa helg, eh, torsdag. Pussinussi



ojojoj

Nu glömde jag nästan tala om att jag har biljett till New Moon nu 20/11 :)
b ä s t!

Kommentarer

Postat av: Mammaroth

Publicerad 2009-11-05 07:28:27

Nu får du börja fokusera på PINK som vi ska se om FEM dagar!!!

Glömm GAGA för en stund...

PUSSIPUSS

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-06 17:02:01

Jag har också biljetter till New Moon på premiären =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela