hanna roth

live, love, laugh

Hurtig som fan

Publicerad 2009-11-01 16:06:37 i vardags,

Hallådär. Klockan är 16.02 på dygnet och jag har hunnit med att cykla 4 mil. Jag är stolt och trött, och har ont i rumpan. och nej, jag fick inte för mig att gå ut och cykla 4 mil helt plötsligt, (eller jo typ..) jag cyklade till stallet och tillbaka. Mina lår var knallröda och iskalla när jag kom hem igen, men jag hade inte snålat med kläder..

Om någon skulle vara typ intresserad eller något så ser ni nedanför här var duktiga Hanna cyklade :)



Nu är jag seeeeeeeg, gick skitbra att rida! Speedi skötte sig brabra!

Pussipuss!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-01 20:50:28

Det går ingen buss eller så? Cykla verkar segt :P



Sv: Hon mår okej, som förut typ, haltar fortfarande när man springer med henne. Men jag har ju hittat en som vill ha stallplatsen nu, så det blir roligare för henne att hon får en kompis sen =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela