hanna roth

live, love, laugh

Mensis och repis

Publicerad 2009-11-23 22:15:41 i vardags,

Ahmen tjenare. Jag är på bra humör. Konstigt eftersom jag idag fick min allra första mens! Not. Haha, nejmen jag har inte haft skiten sen i början av Aug (pga p-pillrena som jag slutade med för en månad sen). Så ja, jag blev lite paff idag. Fast ändå skönt att veta så man inte är trasig nånstans. Fnizz.

Det har varit en bra dag. Gjort bra saker i skolan, inte bara flummat. Pluggat tillochmed! Skrivit uppsats på engelska, planerat redovisning och kollat på film om andningen bla. Intressant liksom. Sen gick jag och Thea hem till mig och gjorde en film till våran nyhetsrapportering. Sen kom Unni och Jessi så tränade vi till Deed. Säger bara en sak. Kommer bli grymt. Älskar er bejbs! <3

Imorgon kommer bli lika bra! Ska efter spinningen som är efter skolan, ut till Majsan! <3 och rida med Anchi. Ska bli mys har saknat min plutt.

Ha det lika bra som jag.
och glöm inte kolla in http://helenihanni.blogg.se
lika mycket som ni kollar in min.

PUSS




det här är jag och världens bästa vän
jag vet att jag var söt på den tiden!

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-11-24 23:14:10

hahahaha men gud hur ser jag ut? kul att jag tyckte att jag såg bra ut när den bilden togs.. HAHA.



*världens bästa vän <3*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela