hanna roth

live, love, laugh

Sånt där bara jag uppskattar

Publicerad 2009-11-07 20:07:08 i blandy,

Världens fränaste http://karinronnberg.blogg.se hade den här braiga listan på sin blogg som jag snor.


Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?


London ofc! Världens bästa! (nej jag härmar dig inte karin ;)


Vem skulle du vara om du hade varit en helt annan person?


Pink, (Alecia Moore)

I vilken färg är ditt drömhus målat i?


Ljusblått såklart! eller beror väl på..

Vilket namn är det vackraste du vet?


Tindra! eller jag vet inte. men det är fint.

Vilket är det bästa ordet som finns?


haha sorry men det är ruligt att säga likzom.

Vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?


Hoppa fallskärm! Så underbart.. lär det vara.

Om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?


Mandariner är ju för gott. I burk också..

Om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?


Regnbågsfärgen.

Vilket språk är det vackraste du vet?


Norska alltså.

Vilken årstid tycker du allra bäst om?


Våren!



Deed nu, pussåkyss. Finns på mobilen. Som vanligt =)

Kommentarer

Postat av: sophia

Publicerad 2009-11-08 11:21:08

jag bara måste sno den nu jag har alldeles för tråkigt! (A)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-08 19:16:52

Visst, riktigt lyxigt med tre salonger ^^, Typ det enda som finns här ute i ödemarken :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela