hanna roth

live, love, laugh

Simning och sånt

Publicerad 2009-11-14 17:28:07 i vardags,

Tjena hallå. Skön dag idag. Fast den började inte så bra. Upptäckte att min New Moon biljett var borta, till premiären. Panik. Men det löste sig sedan, jag vet fortfarande inte var biljetten är men fick en handskriven från SF. Yesyesyes och tusen gånger till. Tack! Fast hon kanske inte läser min blogg... Synd. Tack till kvinna 35+ på Sf som hjälpte mig, tack!

Idag har jag, förutom det, hunnit med att vara i stallet en snabbis, hann inte rida dock men blev borstning och fix. Ska dit imorgon igen, då blir det tur ute med Anna och någon annan kuse :) Efter stallet blev det simning, 1 km på gustavsvik. Asskönt! Simmade först 0,5 km på 19 minuter ganska sakta, sedan de sista 500 metrarna på 15 minuter. Är väl ingen topptid kanske, men skönt att köra lite med sig själv.

Nu sitter jag och lyssnar på Karl Wolf, kolla på Spotify! Sjukt bra.

Hemma ikväll, skönt. Pussåkram!
Och ja, kulturnatten igår var grymt, som vanligt.



Föressten så var det en vecka sedan nu som jag började med mitt nyttiga liv. Nu känner jag att jag har enorm koll på mitt kostintag och min hälsa. Fy vad skönt, är jag bäst eller?

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-11-14 19:32:55

ja de äru :)

Postat av: Pappsen

Publicerad 2009-11-15 06:38:51

Om det sitter en person på din plats då? Men en giltig biljett (din gamla alltså), trubbel!

Postat av: eva

Publicerad 2009-11-15 20:18:10

Sv: London är klart helt bäst. Utan tvekan.

Jag är med på återförening! Fan vad najs. bara alla andra kommer, så att vi inte sitter där själva och äter upp alla kakor liksom... Hehe.

Jag ska förresten också på newmoon, hoppas vi synes !

Postat av: hanna

Publicerad 2009-11-15 21:26:45

Pappa vi ska gå in jääääääääätte tidigt och om det kommer nån så beyder det alltså att den har snott min biljett!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela