hanna roth

live, love, laugh

Tajta trosor

Publicerad 2009-11-17 21:35:15 i vardags,

Tja. Igår köpte jag nya trosor. Dom är assnygga. Men dom jag har nu sitter lite för tajt i magen när man sitter ner. Ajdå. Men jag ska inte säga som Kissie "Om låren går ihop så är man tjock!". Love her. Not.

Iallafall.

Halva sista dagen spenderades med världens bästa Martin. Photoshopdags var det då. Kolla andra bloggen eller fejsbook för snygga bilder.

Nu kommer jag bjussa bild på en riktig fjortis från norrland.
Observera att tröjan är en örebrotröja och hårbandet är ett örebroband.



Jag saknar dig BAJS

Kommentarer

Postat av: eva

Publicerad 2009-11-18 10:43:11

Ja jag och elvira var där. Haha, vi hörde dig ! Vi satt typ långt fram i mitten, jag hade ett svart pannband tror jag... Men vi skyndade till lunchen så vi glömde bort dig, hehe. Men vi sa hej till julle och martin, yey!

Postat av: eva

Publicerad 2009-11-18 20:11:15

Hehe. Nej då, vi tyckte bara det var mysigt !

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-18 20:15:50

Ja visst är det, i alla fall snart första advent. Men det är mysigt =)



Jo, jag vet, jättedyrt :/ Men nog värt det..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela