hanna roth

live, love, laugh

Helgisch

Publicerad 2009-10-03 13:51:00 i vardags,

Möööööh. Det var dagens hallådär. Lite blandad trötthet och glädje, såklart.

Gick upp halv 9 idag, ja på en lördag.. Men drog till konserthuset och repade med massa andra körer. Vi ska vara med på Raise your voice vecka 43, komsikomsi.

Ahmen va tusan, måste berätta hur grym jag är på Matte B. Matteprovet................ Trodde jag skulle få ett starkt IG minus typ. Men jag är grym som fick 6 poäng från VG tillochmed. Jag började grina direkt hahah. (jävla p-piller alltså :o) Lyckaaaaa!

Sitter och lyssnar på, ahhahahah nu kommer ni ramla av stolen. Tokio Hotel. Fast bara en låt, en ny, Automatic. Den är faktiskt bra. om man tänker bort deras style, hehe. Men som tur är hörs den ju inte.

resten av Dagens planer:
Städa??? Borde.. men tråkigt.
Äta med M&B och familjen 18.00
Sen..? Deed? Nej inte ikväll igen.. Öppen för förslag, hehe.

Idag har jag ätit en risifrutti och en mannafrutti, dvs 16 sockarbitar. Not good. Men gymmar bort det imorgon.

Kommentarer

Postat av: sophia

Publicerad 2009-10-03 18:24:36

sv: JAG VET INTE HANNA, JAG VET INTE VAD JAG SKA SÄGA!!!!! hihihihohohohohihihiohohohohihihiih piss

Postat av: pelle

Publicerad 2009-10-04 13:19:05

vad är raise your voice för något?

Postat av: sophia

Publicerad 2009-10-04 15:06:56

sv; MEN TACK!!!!!!!! fast det stämmer inte alltid :D



du är också snygg och jag fatta inte att du va hanna polistjejen på min mobil haha men jag kom på det!! :D

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-10-05 10:23:40

Sv: Jo jag vet, hoppas du hittar ngn :) Fyller den 18:e, om du inte kollat det redan :P

Postat av: sophia

Publicerad 2009-10-05 18:44:25

alltså inomhus med halsduk och vantar!!!!!! varför kommer du aldrig och hälsar på mig på virginska för? :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela