hanna roth

live, love, laugh

Höstischlovisch

Publicerad 2009-10-20 10:16:48 i vardags,

Tråkigt hemma ensam och sjuk.

Så nu ska jag pladdra om höstlovet.

Jag ligger rätt efter i endel ämnen, eller ja, från i ettan, prov jag inte var på eller som jag inte klarade för att det var så hiiimla mycket att plugga till. Så under höstlovet ska jag pluggapluggapluggaplugga och plugga, för att göra om alla (eller några iaf) prov veckan efter lovet. Vore så skönt att få det gjort.
Så blir inte så jätte mycket lov för mig, men ändå. å så ska jag vara med Robin som åker hem torsdagen på lovet, och alla andra vänner såklart! Det är sextema på Deed den veckan "Lets talk about sex", askul ju! Kom dit!

Annars ska jag försöka softa och ta det lugnt, sen är det ju några månader kvar till nästa lov. Eller typ en ½..? Jag vet inte, orkar inte riktigt räkna. Är ju sjukskriven.. not.


Vad ska du själv göra på höstlovet? :)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-20 10:40:27

Tänk om man hade höstlov! Jag vill vara liten igen, iaf yngre :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-28 15:56:14

skulle inte du komma hit???:'(

jag ska typ rida o vara me kompisar o försöka försörja mig med exem o pencelin!kulkul

sen kommer vell bästaste hannis?!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela