hanna roth

live, love, laugh

I will never leave you

Publicerad 2009-10-13 22:26:56 i vardags,

Det bara är så.

De är mina två själsfränder.

Jag har kännt min underbara Angelica i nära fem-sex år nu skulle jag tro.. Det spelar inte så stor roll. Känns faktiskt som att jag haft henne med mig hela mitt liv.. Som en syster.

För typ tre år sedan träffade jag Robin, genom Angelica för det är hennes halvkusin.
Underbar människa. Som en bror.

Jag är så glad att jag har er två ska ni veta. Jag älskar er.
BFS? ;) (bestfriendsforever)



och känn er inte glömda ni andra, alla mina vänner ska ha ett stort tack för att ni finns.

PUSS&KNULL, evigtgull
(hehe, var tvungen att göra det här inlägget lite mindre seriöst, blev ju nästan tårögd)


update -> heter förstås BFF...

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-10-13 22:39:55

<3<3<3<3<3

jag älskar dig också. detvetdu. föralltid. best friend.

Postat av: Robin

Publicerad 2009-10-13 22:43:21

ååw!! PUSSISAR PÅ DEJ<3<3 Du är så jävla bäst!!! tack för att du finns! Och förlåt för att jag inte finns i örebro så ofta. :( PUSS SYSTER

Postat av: martinoo

Publicerad 2009-10-14 18:45:34

det är ju BFF inte BFS ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela