hanna roth

live, love, laugh

Oktober

Publicerad 2009-10-01 14:50:32 i vardags,

Oktober. Det känns.. konstigt. Det har gått extremt fort. Kändes som att det var igår jag var på semester, eller var ute och tävlade för fullt, eller var på Gaga, och ja, allt det där som hände i somras.

Men nu är det höst. Kallt och grått, och blåsigt. Regnigt och skit. Men vafan, så är det. Det är ju mysigt. Fram med ljusen i rummet och en kopp varm choklad. Då blir det mysigt igen. Man slipper den här varma stekhettan så det knappt går att gå ut, och alla jävla insekter som attackerar en på sommaren. Men ja, alla årstider har sina för/nackdelar. Man får ta det som det kommer =)

Är i skolan. Megajättesuperkul. Anchi kommer snart. Stallet sen. Hej vardagliga blogg.

Imorgon är det fredag, det går fort. Men det har jag ju redan babblat om. Ska till Frosten i helgen, har saknat mina älsklingar därborta. och så är det massa vokensrep i helgen. Så lite att göra. Ska försöka hinna plugga också, men det säger jag bara, blir ju aldrig av. HEHE.

Kolla snyggaste bussarna vi fått. Känns nytt och fräscht, men lite udda.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-10-02 18:24:07

Det går att åka buss ända till degerfors :P Det tar cirka 1,15 minuter från resecentrum i Örebro dit :)

Jag kan inget akademiskt, men det verkar också kul, finns mkt man kan hitta på :)

Bussarna år fina, men obekväma :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela