hanna roth

live, love, laugh

Uppdating yey

Publicerad 2009-10-11 21:17:37 i vardags,

Förlåååååååååååååååååååt alla för jag är så himla snabb på att uppdatera. Speciellt den personligapelle. HEHE. Jag har inte så mycket att tala om. Kan vara rolig och säga vad jag har hittat på de senaste dagarna sedan mitt senaste lyckoinlägg om stipendiet. Eller. Orkar jag det.

Jag gör såhär istället. Frosten, pluggat, sjungit, ätit, sovit, pluggat, ridit, osv. och idag kom en liten bästis från Norrland, PUSS! Vi ska leka massor i tre veckor ='D

jag saknar min telefon.
den jag har nu tar såhäääääääääääääär bra bilder:

 

(om man tittar jättenoggrant ser man vad det står på tröjan.... GISSA BANDET?
ledtråd - de kommer till sverige iår!)

NAW! Jag är trött nu och tänker plugga ännu mer.
Helt sjukt att jag låter mig själv göra det på en söndag alltså. Eller ja, en helgdag överhuvudtaget.

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2009-10-11 21:45:28

klart de vart en fjording ;) jag hittade den bara några mil hemifrån, i nässjö.. Jo men jag va nere å kollade på sm:et i år så jag såg er allt.. Synd att ni vägrade ut er i omhoppet.. :(



Aha jo de e ju ett tag förstås.. De ska jag göra om ja får nys om någon :)



Ha de bra!

Postat av: unikorv

Publicerad 2009-10-16 16:40:42

Hehehhehe jag vet att det är bsb men det är bara för att jag var med när du köpte ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela