hanna roth

live, love, laugh

Blodprovs svar

Publicerad 2009-09-29 16:33:06 i vardags,

Hej jag heter Hanna, jag är 17 år och har såhär många allergier.

Kul liv.

Snygga läkaren från Karla ringde (riktigt synd att det inte var videosamtal, han är en riktig mumsbit!), iallafall så berättade han om svaren från blodprovet jag tog för typ en månad sen.

Som jag redan visste är jag extremt allergisktmot Jordnötter.
Mycket allergisk mot både hasselnötter och mandel (och nötter överhuvudtaget), men även allergisk mot bönor, fast det är ju ändå äckligt. Värst med sojabönor tydligen.

Sen snackade han om att det såg ut som att jag även var känslig för mjölk, äggvita och torsk.. Vilket jag aldrig kännt förut, men det kunde komma eller så blir det inget alls sa han. Äsch, bara tur om jag slipper vara allergisk mot det också.

Det var det roliga.
Stallet nu, pössen.

Kommentarer

Postat av: anchi

Publicerad 2009-09-29 19:39:48

:((

Postat av: jessi

Publicerad 2009-09-29 20:57:05

men gud kvinna. tycker synd om dig! tur att du inte är allergisk mot choklad iafl. och mig, eheheh. puss, du är guld

Postat av: vikks

Publicerad 2009-09-29 23:55:22

Men usss då, hjärtat!

Tur att det finns tabletter! :D Haha, en till samlingen.. Förövrigt, just mjölk äre typ bara bra att lägga av med. Laktosfritt är nyttigare, godare (enligt mig iaf), mindre onyttiga fetter.. Jaja, nyttigare helt enkelt :)

älskarej!

Postat av: Pappsen

Publicerad 2009-09-30 06:38:44

tänk positivt, du är inte allergisk mot päls djur som katter eller hästar. lilla gumman

Postat av: unni

Publicerad 2009-10-01 21:35:21

Jag förstår inte hur du kan lyckas skyffla på dig ALLA sjukdomar.

hoppas du slipper de där tre sista

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela