hanna roth

live, love, laugh

Dagens

Publicerad 2009-09-22 20:49:08 i vardags,

Dagens humör: lite seg i hjärnan, men typ rätt glad. som vanligt.
Dagens borde: duscha och plugga....orka.
Dagens frisyr: jag tycker det är äckligt och fett, men ja. hehe.
Dagens klädsel: leggings osv i skolan... ridkläder i stallet.
Dagens planer: jamen nu har ju hela dagen gått så har inga fler planer.
Dagens vill ha: pojkvän!
Dagens längtan: foderhäst!
Dagens beroende: mammas lingonpepparkaka....
Dagens tråkigaste: naturkunskap, supersize filmen.
Dagens person/-er: alla estetare foshooo!
Dagens irritation: när jag cyklade 4 km i motvind. kom fan ingenstans!
Dagens händelse: när jag lyckades longera maja utan att det blev kaos.
Dagens låt: får väl säga "living for the city" med stevie wonder (ensemblelåt)
Dagens vän: jessica johansson!
Dagens onyttiga: mammas bakverk då.. tog några bitar för mycket.
Dagens dryck: päronjuice. eller vad det nu heter.
Dagens middag: slängde i mig nån fisk eller vare va innan stallet.
Dagens bästa: ja vettefan.
Dagens sämsta: min sista bh gick sönder i stallet.
Dagens babe: heleni! puss



Jag och Heleni fick underhålla på mukon under massagen, haha var kul.
Här övar vi på gitarrläxan. Vi borde få turnera med Pink, eller typ Backstreet Boyz.

 


Heleni och jag alltså, du är grym bby!

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2009-09-22 21:16:30

PUSS BABE. du är mitt solsken!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela