hanna roth

live, love, laugh

En dator fattigare...

Publicerad 2009-09-23 20:20:28 i vardags,

Det gick fort.. Som faan!

Nu har jag ingen dator längre.. Funderade på för några dagar sen om jag skulle sälja den, och det lyckades jag med fort. Så ja. Kände ändå att jag inte gillde datorn. =) Det blir nog bra, har ju familjedatorn.. hehe.

Idag har jag köpt bh:ar på Change, sjukt bra! Gick upp en storlek om någon ville veta, hehe. Tydligen många kvinnor som alltid väljer fel storlek. Bh:arna kostade tillsammans 940 kr (två st) men hade 50 % som tur var... haha!

Varit med Martin sen resten av dagen, mys! Puss

Kommentarer

Postat av: Ronda.blogg.se- Mode, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Publicerad 2009-09-23 21:02:34

Sv: Ja, alla är i storlek ponny ;)

Postat av: Lady Gagas fanblogg

Publicerad 2009-09-23 21:03:30

tack så jätte mkt,alltid kul att höra:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-24 20:53:16

sv: chansen är väl inte stor att vinna, men man kan ju göra ett försök i alla fall :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela